Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Zmiana modemu WIFI na inny- brak połączenia z falownikiem

Zmieniłem modem od tego momentu nie mam połączenia WIFI z falownikiem w aplikacji Solar Web .Jakie działania muszę zrobić aby uzyskać połączenie

Podstawowe pytanie co znaczy dla ciebie zmieniłem modem? Skonfigurowałeś go tak jak poprzedni, ta sama nazwa sieci i hasło, modem jest 2,4 czy 5GHz?

Ogólnie falownik ma kartę wifi w standardzie 2,4GHz więc do niego trzeba szukać modemu z taką jeszcze częstotliwością. Jeśli zmieniasz tylko modem i chcesz zmienić też nazwę sieci i hasło to musisz ponownie skonfigurować ustawienia sieci w falowniku.

Kupiłem teraz modem w sieci Play . Ma inną nazwę i hasło  Wcześniej miałem modem ZTE  o innej nazwie sieci i haśle

Proszę o wskazówki jak zmienić ustawienia w falowniku

Szanowny Panie,

polecam link https://www.youtube.com/watch?v=MNc--QnxvXU

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Dziękuję za informację