Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Zmiana profilu

Z powodu nieznanych mi na forum mój profil wskazuje że jestem instalatorem a w rzeczywistości jest tylko posiadaczem instalacji PV. `Jak to zmienić. Próbując edytować mój profil wywala mnie na stronę z artykułami.

Dziwne... u mnie normalnie klikam na profil, czerwone kółeczko i edytuj profil, przy "dane firmowe, wybierasz: NIE

No właśnie robię to samo. Jaki używasz komputer i jakiej przeglądarki ?

Próbowałem różnych przeglądarek i dwóch systemów to samo. A co ciekawe zaznaczone mam że nie jestem instalatorem. Ciekawe.

Nie sądzę aby system miał znaczenie, prędzej przeglądarka... na forum polecana jest przeglądarka PaleMoon.

Ja działam na FF najnowszym, mam tak samo jak ty, jestem akurat jednym i drugim i jest mi to obojętne czy mam profil właściciel czy instalator, może być jak jest.

Trudno jak mam być instalatorem to niech tak zostanie :). Będę takim początkującym. Froniusa mam od kilku dni, przed zakupem wydawał mi się fajny. Teraz widzę że część internetowa jest w powijakach. Podstawy bardzo fajne ale dużo niedoróbek. Mam nadzieję że z czasem zostaną usunięte. To teraz typowe, towar dojrzewa u klienta ?.

 

 

Szanowny Panie Cezary,

Proszę o informacje co chciałby Pan zmienić w naszych aplikacjach internetowych, taka informacja pozwoli nam na lepsze dopasowanie się do potrzeb klientów indywidualnych.

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Sposób działania strony powinien być poprawiony:

  • nie mogę zmienić profilu z instalatora na użytkownika
  • dopiero za 4 razem przeszedłem procedurę zakupu gwarancji. Udało się wreszcie.
  • bardzo często kiedy próbuję wejść na swój profil otrzymuję informację że jest chwilowo niedostępny.

Nie wiem dlaczego strony wczytują się bardzo wolno. Mój internet to 300Mb/s czyli to raczej sprawa Państwa serwera.

Kiedy poprzez aplikację w telefonie dostaję się do strony z informacjami o mojej instalacji to kiedy uruchamiam wersję live widzę dzienna produkcję instalacji - bardzo fajnie. Kiedy wchodzę w wersję pro widać fajną wizualizację ale brak mi dziennej produkcji na głównym ekranie.

Aplikacja live ma androidzie jest chyba uboższa niż ta na iOS . Na iPhone jak stuknę w okno "Zysk energetyczny" to zmienia mi się wykres. W wersji na androida tego nie ma - szkoda.

Zbyt mało czasu korzystam w stron froniusna żeby podać więcej zauważonych błędów - może to za mocne słowo. 🙂

 

A ja zapytam o profil i dane na stronie https://shop-se.fronius.com/eur_int_pl/solarweb-premium.html podane tam dane są błędne (w moim przypadku) i teraz pytanie jak je poprawić, nie ma tam opcji edycji.