Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

zmiana routera i nie działająca aplikacja froniusa

Witam. Zmieniła router i nie działa mi aplikacja froniusa czy ktoś jest w stanie mi pomóc gdzie wejsc i co zmienić. Z góry dziękuję

Webinarium nt podłączenia DataManagera do internetu (z 11.11.2017 )

Do pobrania

 

od strony 51

Najprościej przy zmianie rutera ustalić taką samą nazwę sieci wifi i to samo hasło (jeśli połączenie było po wifi).

Aplikacja pewnie działa ale nie ma żadnych danych z falownika...

Następna kwestia to jaki to nowy ruter, falowniki Fronius działają na 2,4Ghz a już większość ruterów jako główny standard ma 5Ghz i jeśli dany ruter obsługuje oba to najpierw ustawiamy ten 2,4 i dopiero 5Ghz...

Mam pytanie jeśli chce zmienić router a falownik podłączony jest przez kabel ethernet do routera to połączenie też się wysypie?

Kwestia czy obecny został jakoś skonfigurowany dla takiego połączenia, jeśli nie to nie powinno być problemów, podpinasz i działa. Jeśli nie to np trzeba sprawdzić sposób przydzielania adresu ip dynamicznie/statycznie w starym ruterze...