Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Brak możliwości konfiguracji za pomocą smartfona

Przy próbie skonfigurowania połączenia falownika z siecią domową, za pomocą aplikacji na Androida - Solar.web pro, napotkałem problem - w postaci ładującej się w nieskończoność jednej z zakładek aplikacji.

Z czego wynika ten błąd?

W jaki sposób jeszcze można skutecznie skonfigurować połączenie z siecią?

Dlaczego aplikacja nie jest już od roku aktualizowana?

Skutecznie połączenie z siecią można skonfigurować za pomocą komputera, polecam na przeglądarce Vivaldi lub Pale Moon, mi działa na nich.

Są czasem problemy na innych komputerach/przeglądarkach własnie w postaci zacięcia się konfiguratora, na moim telefonie również nie działa opcja konfiguracji przez program Solar.web (ale nie wersja pro).

Błąd wynika z zdarzeń losowych niezależnych od użytkownika, mają to poprawić w austrii.

Witam Panie Łukaszu,

 

Pan Artur ma rację a ja z mojej strony dorzucę kilka sposobów, które stosują inni Pana koledzy po fachu:

  1. Czyszczenie plików cookies i danych przeglądarki,
  2. Używanie trybu Incognito (tak się ten tryb nazywa w Chrom)
  3. Jeżeli konfiguracja zaciął się na pierwszym urządzeniu (czy to komputer czy urządzenie z androidem ) polecam równolegle załączyć konfigurator na urządzeniu nr 2 i przerwać pracę konfiguratora na urządzeniu nr 1 w 99% pomaga
  4. Przeprowadzać konfigurację poprzez połączenie LAN. Odsetek usterek jest prawie zerowy

Pozdrawiam

TSN 🙂

Dzien Dobry, czy Panstwo w Austrii cos poprawiliscie? problem ma 2,5 roku a żadncyh usprawnien, nie mam mozliwosci pociagniecia LAN a zalaczenia konfigurotora na drugim urzadzeniu nie daje opcji przerwania konfiguratora na pierwszym. Nawet przy przegladarce w j. angielskim...

Masz pecha że masz takie urządzenia a nie inne (piszę o twoich komputerach/telefonach na które jakoś alergicznie reaguje konfigurator Froniusa), przez tyle czasu większość ludzi jakoś poradziła sobie z tą konfiguracją. Oczywiście nie twierdzę że problem z konfiguratorem nie istniał ale chyba już nie. Może aktualizacja oprogramowania po usb pomoże. Na forum/youtube ludzie opisali możliwe rozwiązania, sprawdź...

Z tego co pamiętam to problem występował przy jakimś niedopasowaniu przeglądarki/urządzenia na jakim przeprowadzano konfigurację (zmiana przeglądarki/urządzenia pomagała) lub próba konfiguracji używając jednego urządzenia do udostępniania punktu dostępowego oraz konfiguracji (użycie dwóch urządzeń pomagało).

 

Inną sprawą jest to że na tym forum raczej bywają ludzie pracujący w oddziale PL a nikt z centrum firmy się takim forum z PL nie interesuje i tym co tutaj piszemy...

Szanowny Panie Mirosławie,

zachęcam do kontaktu z działem Wsparcia Technicznego, problem zostanie usunięty.

Tel. +48 32 621 0797

 

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Witam

Proszę o kontakt

Zrobimy to zdalnie

https://www.forum-fronius.pl/forum/topic/pomocna-dlon/

Pozdrawiam

Andrzej Długosz Eko-Anwa

503005359 oze@eko-anwa.pl

 

Michał Karasiński, Mariusz Gancarz and 2 other users have reacted to this post.
Michał KarasińskiMariusz GancarzMaciej K.Tomasz Oblizajek