Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Brak możliwości konfiguracji za pomocą smartfona
Cytat z Łukasz Miłkowski data 16 listopada 2018, 16:28Przy próbie skonfigurowania połączenia falownika z siecią domową, za pomocą aplikacji na Androida - Solar.web pro, napotkałem problem - w postaci ładującej się w nieskończoność jednej z zakładek aplikacji.
Z czego wynika ten błąd?
W jaki sposób jeszcze można skutecznie skonfigurować połączenie z siecią?
Dlaczego aplikacja nie jest już od roku aktualizowana?
Przy próbie skonfigurowania połączenia falownika z siecią domową, za pomocą aplikacji na Androida - Solar.web pro, napotkałem problem - w postaci ładującej się w nieskończoność jednej z zakładek aplikacji.
Z czego wynika ten błąd?
W jaki sposób jeszcze można skutecznie skonfigurować połączenie z siecią?
Dlaczego aplikacja nie jest już od roku aktualizowana?
Cytat z Artur Kurpisch data 19 listopada 2018, 20:22Skutecznie połączenie z siecią można skonfigurować za pomocą komputera, polecam na przeglądarce Vivaldi lub Pale Moon, mi działa na nich.
Są czasem problemy na innych komputerach/przeglądarkach własnie w postaci zacięcia się konfiguratora, na moim telefonie również nie działa opcja konfiguracji przez program Solar.web (ale nie wersja pro).
Błąd wynika z zdarzeń losowych niezależnych od użytkownika, mają to poprawić w austrii.
Skutecznie połączenie z siecią można skonfigurować za pomocą komputera, polecam na przeglądarce Vivaldi lub Pale Moon, mi działa na nich.
Są czasem problemy na innych komputerach/przeglądarkach własnie w postaci zacięcia się konfiguratora, na moim telefonie również nie działa opcja konfiguracji przez program Solar.web (ale nie wersja pro).
Błąd wynika z zdarzeń losowych niezależnych od użytkownika, mają to poprawić w austrii.
Cytat z Mariusz Majmurek data 22 listopada 2018, 08:46Witam Panie Łukaszu,
Pan Artur ma rację a ja z mojej strony dorzucę kilka sposobów, które stosują inni Pana koledzy po fachu:
- Czyszczenie plików cookies i danych przeglądarki,
- Używanie trybu Incognito (tak się ten tryb nazywa w Chrom)
- Jeżeli konfiguracja zaciął się na pierwszym urządzeniu (czy to komputer czy urządzenie z androidem ) polecam równolegle załączyć konfigurator na urządzeniu nr 2 i przerwać pracę konfiguratora na urządzeniu nr 1 w 99% pomaga
- Przeprowadzać konfigurację poprzez połączenie LAN. Odsetek usterek jest prawie zerowy
Pozdrawiam
TSN 🙂
Witam Panie Łukaszu,
Pan Artur ma rację a ja z mojej strony dorzucę kilka sposobów, które stosują inni Pana koledzy po fachu:
- Czyszczenie plików cookies i danych przeglądarki,
- Używanie trybu Incognito (tak się ten tryb nazywa w Chrom)
- Jeżeli konfiguracja zaciął się na pierwszym urządzeniu (czy to komputer czy urządzenie z androidem ) polecam równolegle załączyć konfigurator na urządzeniu nr 2 i przerwać pracę konfiguratora na urządzeniu nr 1 w 99% pomaga
- Przeprowadzać konfigurację poprzez połączenie LAN. Odsetek usterek jest prawie zerowy
Pozdrawiam
TSN 🙂
Cytat z Miroslaw Matyjasik data 28 marca 2021, 21:16Dzien Dobry, czy Panstwo w Austrii cos poprawiliscie? problem ma 2,5 roku a żadncyh usprawnien, nie mam mozliwosci pociagniecia LAN a zalaczenia konfigurotora na drugim urzadzeniu nie daje opcji przerwania konfiguratora na pierwszym. Nawet przy przegladarce w j. angielskim...
Dzien Dobry, czy Panstwo w Austrii cos poprawiliscie? problem ma 2,5 roku a żadncyh usprawnien, nie mam mozliwosci pociagniecia LAN a zalaczenia konfigurotora na drugim urzadzeniu nie daje opcji przerwania konfiguratora na pierwszym. Nawet przy przegladarce w j. angielskim...
Cytat z kar llo data 28 marca 2021, 22:46Masz pecha że masz takie urządzenia a nie inne (piszę o twoich komputerach/telefonach na które jakoś alergicznie reaguje konfigurator Froniusa), przez tyle czasu większość ludzi jakoś poradziła sobie z tą konfiguracją. Oczywiście nie twierdzę że problem z konfiguratorem nie istniał ale chyba już nie. Może aktualizacja oprogramowania po usb pomoże. Na forum/youtube ludzie opisali możliwe rozwiązania, sprawdź...
Z tego co pamiętam to problem występował przy jakimś niedopasowaniu przeglądarki/urządzenia na jakim przeprowadzano konfigurację (zmiana przeglądarki/urządzenia pomagała) lub próba konfiguracji używając jednego urządzenia do udostępniania punktu dostępowego oraz konfiguracji (użycie dwóch urządzeń pomagało).
Inną sprawą jest to że na tym forum raczej bywają ludzie pracujący w oddziale PL a nikt z centrum firmy się takim forum z PL nie interesuje i tym co tutaj piszemy...
Masz pecha że masz takie urządzenia a nie inne (piszę o twoich komputerach/telefonach na które jakoś alergicznie reaguje konfigurator Froniusa), przez tyle czasu większość ludzi jakoś poradziła sobie z tą konfiguracją. Oczywiście nie twierdzę że problem z konfiguratorem nie istniał ale chyba już nie. Może aktualizacja oprogramowania po usb pomoże. Na forum/youtube ludzie opisali możliwe rozwiązania, sprawdź...
Z tego co pamiętam to problem występował przy jakimś niedopasowaniu przeglądarki/urządzenia na jakim przeprowadzano konfigurację (zmiana przeglądarki/urządzenia pomagała) lub próba konfiguracji używając jednego urządzenia do udostępniania punktu dostępowego oraz konfiguracji (użycie dwóch urządzeń pomagało).
Inną sprawą jest to że na tym forum raczej bywają ludzie pracujący w oddziale PL a nikt z centrum firmy się takim forum z PL nie interesuje i tym co tutaj piszemy...
Cytat z Sebastian Słabosz data 29 marca 2021, 09:42Szanowny Panie Mirosławie,
zachęcam do kontaktu z działem Wsparcia Technicznego, problem zostanie usunięty.
Tel. +48 32 621 0797
Pozdrawiam,
Sebastian Słabosz
Szanowny Panie Mirosławie,
zachęcam do kontaktu z działem Wsparcia Technicznego, problem zostanie usunięty.
Tel. +48 32 621 0797
Pozdrawiam,
Sebastian Słabosz
Cytat z Andrzej Długosz data 31 marca 2021, 07:44Witam
Proszę o kontakt
Zrobimy to zdalnie
https://www.forum-fronius.pl/forum/topic/pomocna-dlon/
Pozdrawiam
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359 oze@eko-anwa.pl
Witam
Proszę o kontakt
Zrobimy to zdalnie
https://www.forum-fronius.pl/forum/topic/pomocna-dlon/
Pozdrawiam
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359 oze@eko-anwa.pl