Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Pomocna dłoń
Cytat z Andrzej Długosz data 22 marca 2020, 11:33Witam
W tym miejscu chciałem podziękować za zaufanie dla zespołu pracowników firmy Fronius. Na ostatniej konferencji zostałem wyróżniony nagrodą 24 godzin słońca za aktywność na rzecz społeczności użytkowników falowników Fronius, a w konsekwencji otrzymuję coraz więcej telefonów od potrzebujących pomocy.
W związku z obecną sytuacją kryzysową i nadchodzącym czasem coraz większego nasłonecznienia oferuję swoją pomoc techniczną dla użytkowników falowników oraz dla tych którzy potrzebują pomocy.
Okres zagrożenia koronawirusem zmusza wszystkich do ograniczenia do minimum kontaktów między ludźmi co nie sprzyja poprawnemu funkcjonowaniu instalacji i urządzeń. Powinniśmy ograniczyć do minimum kontakty realne na rzecz kontaktów zdalnych, bądźmy ostrożni przewidująco. Myślę, że sporo awarii można rozwiązać bez wizyty specjalisty, a jeżeli problem jest nie do rozwiązania na drodze wirtualnej to niestety musimy odpowiednio zabezpieczyć oraz w sposób właściwy wyłączyć instalację i poczekać na zakończenie kryzysu.
Nie jestem pracownikiem firmy Fronius ale mam doświadczenie z racji tego, że mam status FSP oraz czynnie uczestniczę w procesie budowy instalacji PV począwszy od projektu a skończywszy na montażu instalacji PV oraz przeprowadzaniu procesu pozyskania dotacji finansowych.
Dla potrzebujących podaję tak jak przy każdym poście telefon oraz adres e-mail
503 005 359
solar.web@eko-anwa.pl
Życzę Wszystkim dużo wytrwałości i cierpliwości w przetrwaniu tego trudnego okresu oraz dużo zdrowia.
Pozdrawiam
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359
Witam
W tym miejscu chciałem podziękować za zaufanie dla zespołu pracowników firmy Fronius. Na ostatniej konferencji zostałem wyróżniony nagrodą 24 godzin słońca za aktywność na rzecz społeczności użytkowników falowników Fronius, a w konsekwencji otrzymuję coraz więcej telefonów od potrzebujących pomocy.
W związku z obecną sytuacją kryzysową i nadchodzącym czasem coraz większego nasłonecznienia oferuję swoją pomoc techniczną dla użytkowników falowników oraz dla tych którzy potrzebują pomocy.
Okres zagrożenia koronawirusem zmusza wszystkich do ograniczenia do minimum kontaktów między ludźmi co nie sprzyja poprawnemu funkcjonowaniu instalacji i urządzeń. Powinniśmy ograniczyć do minimum kontakty realne na rzecz kontaktów zdalnych, bądźmy ostrożni przewidująco. Myślę, że sporo awarii można rozwiązać bez wizyty specjalisty, a jeżeli problem jest nie do rozwiązania na drodze wirtualnej to niestety musimy odpowiednio zabezpieczyć oraz w sposób właściwy wyłączyć instalację i poczekać na zakończenie kryzysu.
Nie jestem pracownikiem firmy Fronius ale mam doświadczenie z racji tego, że mam status FSP oraz czynnie uczestniczę w procesie budowy instalacji PV począwszy od projektu a skończywszy na montażu instalacji PV oraz przeprowadzaniu procesu pozyskania dotacji finansowych.
Dla potrzebujących podaję tak jak przy każdym poście telefon oraz adres e-mail
503 005 359
solar.web@eko-anwa.pl
Życzę Wszystkim dużo wytrwałości i cierpliwości w przetrwaniu tego trudnego okresu oraz dużo zdrowia.
Pozdrawiam
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359
Cytat z Grzegorz Brzeziński data 4 grudnia 2020, 12:28Dziękuję za pomoc. Bardzo życzliwie, przez telefon. Dziękuję za poświecony czas. Fachowiec przez duże F.
Grzegorz
Dziękuję za pomoc. Bardzo życzliwie, przez telefon. Dziękuję za poświecony czas. Fachowiec przez duże F.
Grzegorz
Cytat z Bernard Bonk data 25 grudnia 2020, 14:12Dzień dobry. Dziś zobaczyłem w swoim solar web cos takiego.
Co zrobić aby działało poprawnie?
Falownik działa poprawnie i wyświetla dane na ekranie.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za poświęcony czas oraz pomoc ?
Dzień dobry. Dziś zobaczyłem w swoim solar web cos takiego.
Co zrobić aby działało poprawnie?
Falownik działa poprawnie i wyświetla dane na ekranie.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za poświęcony czas oraz pomoc ?
Dodane pliki:Cytat z kar llo data 25 grudnia 2020, 15:13Trzeba sprawdzić czy falownik ma połączenie z internetem / serwerem solarweb. Wygląda jak by ostatni raz wysłał dane 23.12 o 16h, a falownik nie ma połączenia z internetem. A w jaki sposób udostępniasz internet falownikowi to my nie wiemy, może tu jest jakiś problem.
Trzeba sprawdzić czy falownik ma połączenie z internetem / serwerem solarweb. Wygląda jak by ostatni raz wysłał dane 23.12 o 16h, a falownik nie ma połączenia z internetem. A w jaki sposób udostępniasz internet falownikowi to my nie wiemy, może tu jest jakiś problem.
Cytat z Bernard Bonk data 25 grudnia 2020, 17:09Mam wzmacniacz 40 cm przed samym falownikiem.
Dostęp do internetu jest, falownik jest połączony
Mam wzmacniacz 40 cm przed samym falownikiem.
Dostęp do internetu jest, falownik jest połączony
Cytat z Bernard Bonk data 25 grudnia 2020, 17:11Teraz pojawił mi sie taki komunikat w solarweb
Teraz pojawił mi sie taki komunikat w solarweb
Dodane pliki:Cytat z kar llo data 25 grudnia 2020, 17:22Sprawdź czy możesz się zalogować do falownika/datamenagera wpisując jego adres ip w jakimś z komputerów/telefonów etc; oczywiście wiadome że to urządzenie musi być podpięte do tej samej sieci.
Jak zdejmiesz dolną małą pokrywę to zobacz jakie palą się diody na datamenger?
Sprawdź czy możesz się zalogować do falownika/datamenagera wpisując jego adres ip w jakimś z komputerów/telefonów etc; oczywiście wiadome że to urządzenie musi być podpięte do tej samej sieci.
Jak zdejmiesz dolną małą pokrywę to zobacz jakie palą się diody na datamenger?
Cytat z Dominik Okruta data 24 lutego 2021, 20:33Witam wszystkich miałem problem z uruchomieniem monitorowania mojego froniusa Pan Andrzej pomógł mi krok po kroku wyjaśnił powiedział jak zalogowac i uruchomić wielkie dzięki pozdrawiam
Witam wszystkich miałem problem z uruchomieniem monitorowania mojego froniusa Pan Andrzej pomógł mi krok po kroku wyjaśnił powiedział jak zalogowac i uruchomić wielkie dzięki pozdrawiam
Cytat z Andrzej Długosz data 24 lutego 2021, 20:50Witam
Cieszy mnie kolejny zadowolony użytkownik falowników Fronius.
Polecam się dla innych potrzebujących z całej Polski.
Z poważaniem
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359 oze@eko-anwa.pl
Witam
Cieszy mnie kolejny zadowolony użytkownik falowników Fronius.
Polecam się dla innych potrzebujących z całej Polski.
Z poważaniem
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359 oze@eko-anwa.pl
Cytat z Leszek Dziuba data 6 marca 2021, 14:25Witam Leszek jestem nowym użytkownikiem instalacji solarnej z falownikiem Fronius Symco pierwsze uruchomienie wykonał instalator, lecz cały czas miałem problem z internetem. Zaproponował zmianę rutera. Po zmianie nie mógł mi zainstalować ze względu na dalszy problem braku internetu. Więc sam sie wziąłem za zainstalowanie. Po telefonach do Serwisu dostałem instrukcje jak należy przeprowadzać, nie mniej tez były problemy. Postanowiłem wejść na stronę Forum i przeczytałem o panu Andrzeju Długoszu i jego telefonie. Pozwoliłem sobie zadzwonić była to sobota godziny południowe przedstawiłem moje problemy a Pan Andrzej telefonicznie poświęcił mi sporo czasu i zdalnie przeprowadził mnie przez proces ponownej rejestracji. Teraz wszystko działa poprawnie. Dlatego na forum pragnę bardzo ale to bardzo podziękować za poświęcony czas kompetentną wiedzę i bardzo życzliwe podejście. Jeszcze raz pragnę podziękować i życzyć dużo zdrowia i sukcesów zawodowych. Dla pierwszaków i nie obeznanych zachęcam do napisania lub zadzwonienia a na pewno pan Andrzej nie zostawi Was samych z problemem. Dziękuję bardzo Panie Andrzeju. Leszek z Lublina.
Witam Leszek jestem nowym użytkownikiem instalacji solarnej z falownikiem Fronius Symco pierwsze uruchomienie wykonał instalator, lecz cały czas miałem problem z internetem. Zaproponował zmianę rutera. Po zmianie nie mógł mi zainstalować ze względu na dalszy problem braku internetu. Więc sam sie wziąłem za zainstalowanie. Po telefonach do Serwisu dostałem instrukcje jak należy przeprowadzać, nie mniej tez były problemy. Postanowiłem wejść na stronę Forum i przeczytałem o panu Andrzeju Długoszu i jego telefonie. Pozwoliłem sobie zadzwonić była to sobota godziny południowe przedstawiłem moje problemy a Pan Andrzej telefonicznie poświęcił mi sporo czasu i zdalnie przeprowadził mnie przez proces ponownej rejestracji. Teraz wszystko działa poprawnie. Dlatego na forum pragnę bardzo ale to bardzo podziękować za poświęcony czas kompetentną wiedzę i bardzo życzliwe podejście. Jeszcze raz pragnę podziękować i życzyć dużo zdrowia i sukcesów zawodowych. Dla pierwszaków i nie obeznanych zachęcam do napisania lub zadzwonienia a na pewno pan Andrzej nie zostawi Was samych z problemem. Dziękuję bardzo Panie Andrzeju. Leszek z Lublina.