Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

BRAK WYŚWIETLANIA DANYCH W SOLAR.WEB LIVE.

PreviousPage 2 of 9Next

Witam,

Mam ten sam problem, brak wolumenu wyprodukowanej energii, ostatnia aktualizcja 5 dni temu. W aplikacji na telefonie to samo. Ktos rozwiazal ten problem?

Witam.

Mam podobną sytuację. Brak archiwalnych danych na platformie solar web. Nie pobrało produkcji od pierwszego dnia konfiguracji do dziś.

aktualizacje ulepszone do najświeższych wersjii, daty instalacji te same.

Nie mam pojęcia gdzie jest błąd.

Na SolarWeb w bilansie energetycznym wyświetla mi

" Dane niedostępne

Ostatnia aktualizacja: 01/01/0001 00:00 "

 

Dodam, że kiedy podłączam się pod falownik poprzez punkt dostępowy wifi samego falownika, dane są gromadzone i liczone kWh, zł ,co2 itd

Wysyłanie danych na Solar Web zostało zaakceptowane

W aplikacji widnieje jedynie uzysk z danego momentu, nie wyświetla ost 7 dni, wykresów nie widzę.

 

Ogromna prośba o pomoc lub podpowiedzi co mogłem zrobić źle, jak poradzić sobie z powyższym problemem,

 

z góry dziękuję i Pozdrawiam

Sprawdź poprawność aktualnej daty/godziny.

Dane na solarweb będą tylko od daty rejestracji falownika/podłączenia go pod konkretne konto na solarweb.

Data i godzina na wyświetlaczu zgadza się z tą podana w konfiguracji. A sama karta zbiera dane tylko nie pokazuje ich w aplikacji.. Jakieś pomysły jeszcze?

 

 

Dodane pliki:
  • IMG_20200608_160041.jpg
  • IMG_20200608_160036.jpg

A sprawdź w tym samym miejscu ustawienia, zakładka Fronius Solar.web może tam masz coś niezaznaczone.

Dodane pliki:
  • gdsv.jpg

Wszystko właśnie jest tak jak powinno, przy konfiguracji też zaznaczałem przesylanie danych na serwer fronius.

A kiedy podłączyłeś go pod konto na solarweb?

Pierwsza konfiguracje probowalem pod koniec stycznia ale byl słaby zasięg internetu i ostatecznie datamanager nie połączył się z siecią. Po wzmocnieniu zasięgu początek czerwca konfiguracja powiodła się lecz solar web nie wyświetla historycznych danych, a rozumiem że je zbiera na co wskazuję zdjęcie w poście wyżej tak?

 

Dodatkowo zrzuty z solar.web i aplikacji pro

 

 

Dodane pliki:
  • Screenshot_20200614_123340_com.huawei.browser.jpg
  • Screenshot_20200614_123455_com.fronius.solarwebpro.jpg

Jeżeli dopiero w czerwcu dokończyłeś konfigurację pod solarweb i od tego czasu widać dane to niby jest ok. Niby nie znaczy że tak powinno być i jest ok, ale na tą chwilę ten typ tak ma... Tak falownik zbiera je i przechowuje ale wychodzi na to że solarweb nie pobierze sobie danych z przed konfiguracji z nim i pierwszego podłączenia pod internet. Czemu tak jest to już pytanie do serwisu Fronius, może oni mają możliwości zmuszenia pobrania danych przez solarweb a może i nie...

U mnie jest tak samo, dane mam dopiero od dnia skonfigurowania falownika z solarweb, aktywowania wysyłania do niego danych i tak samo historycznych danych nie mam, oczywiście zliczoną produkcję mam normalnie w falowniku.

Możliwe że ktoś z tzw czerwonych adminów się zainteresuje i pomoże, możesz też skontaktować się z sos.fronius.com może oni coś pomogą...

Adam Bogumił has reacted to this post.
Adam Bogumił

Te dodatkowe zrzuty ekranu są z dzisiaj? Jeśli tak to coś ewidentnie masz nie tak... A co z instalatorem nie możesz do niego zadzwonić aby przyjrzał się temu?

A co masz jak wejdziesz po adresie ip falownika (nie musisz włączać hotspota w falowniku, jak podłączony jest do twojej sieci to na urządzeniu telefon/komputer wpisz ten adres ip) i zakładkę: informacje systemowe, jaką tam masz datę? Przejrzyj też wszytskie ustawienia na solarweb, może tam coś masz nie tak.

PreviousPage 2 of 9Next