Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
BRAK WYŚWIETLANIA DANYCH W SOLAR.WEB LIVE.
Cytat z Patryk Berent data 13 maja 2020, 13:17Witam,
Mam ten sam problem, brak wolumenu wyprodukowanej energii, ostatnia aktualizcja 5 dni temu. W aplikacji na telefonie to samo. Ktos rozwiazal ten problem?
Witam,
Mam ten sam problem, brak wolumenu wyprodukowanej energii, ostatnia aktualizcja 5 dni temu. W aplikacji na telefonie to samo. Ktos rozwiazal ten problem?
Cytat z Mirosław Maksymiuk data 8 czerwca 2020, 22:28Witam.
Mam podobną sytuację. Brak archiwalnych danych na platformie solar web. Nie pobrało produkcji od pierwszego dnia konfiguracji do dziś.
aktualizacje ulepszone do najświeższych wersjii, daty instalacji te same.
Nie mam pojęcia gdzie jest błąd.
Na SolarWeb w bilansie energetycznym wyświetla mi
" Dane niedostępne
Ostatnia aktualizacja: 01/01/0001 00:00 "
Dodam, że kiedy podłączam się pod falownik poprzez punkt dostępowy wifi samego falownika, dane są gromadzone i liczone kWh, zł ,co2 itd
Wysyłanie danych na Solar Web zostało zaakceptowane
W aplikacji widnieje jedynie uzysk z danego momentu, nie wyświetla ost 7 dni, wykresów nie widzę.
Ogromna prośba o pomoc lub podpowiedzi co mogłem zrobić źle, jak poradzić sobie z powyższym problemem,
z góry dziękuję i Pozdrawiam
Witam.
Mam podobną sytuację. Brak archiwalnych danych na platformie solar web. Nie pobrało produkcji od pierwszego dnia konfiguracji do dziś.
aktualizacje ulepszone do najświeższych wersjii, daty instalacji te same.
Nie mam pojęcia gdzie jest błąd.
Na SolarWeb w bilansie energetycznym wyświetla mi
" Dane niedostępne
Ostatnia aktualizacja: 01/01/0001 00:00 "
Dodam, że kiedy podłączam się pod falownik poprzez punkt dostępowy wifi samego falownika, dane są gromadzone i liczone kWh, zł ,co2 itd
Wysyłanie danych na Solar Web zostało zaakceptowane
W aplikacji widnieje jedynie uzysk z danego momentu, nie wyświetla ost 7 dni, wykresów nie widzę.
Ogromna prośba o pomoc lub podpowiedzi co mogłem zrobić źle, jak poradzić sobie z powyższym problemem,
z góry dziękuję i Pozdrawiam
Cytat z kar llo data 9 czerwca 2020, 08:34Sprawdź poprawność aktualnej daty/godziny.
Dane na solarweb będą tylko od daty rejestracji falownika/podłączenia go pod konkretne konto na solarweb.
Sprawdź poprawność aktualnej daty/godziny.
Dane na solarweb będą tylko od daty rejestracji falownika/podłączenia go pod konkretne konto na solarweb.
Cytat z Mirosław Maksymiuk data 14 czerwca 2020, 09:06Data i godzina na wyświetlaczu zgadza się z tą podana w konfiguracji. A sama karta zbiera dane tylko nie pokazuje ich w aplikacji.. Jakieś pomysły jeszcze?
Data i godzina na wyświetlaczu zgadza się z tą podana w konfiguracji. A sama karta zbiera dane tylko nie pokazuje ich w aplikacji.. Jakieś pomysły jeszcze?
Dodane pliki:
Cytat z kar llo data 14 czerwca 2020, 09:53A sprawdź w tym samym miejscu ustawienia, zakładka Fronius Solar.web może tam masz coś niezaznaczone.
A sprawdź w tym samym miejscu ustawienia, zakładka Fronius Solar.web może tam masz coś niezaznaczone.
Dodane pliki:Cytat z Mirosław Maksymiuk data 14 czerwca 2020, 10:03Wszystko właśnie jest tak jak powinno, przy konfiguracji też zaznaczałem przesylanie danych na serwer fronius.
Wszystko właśnie jest tak jak powinno, przy konfiguracji też zaznaczałem przesylanie danych na serwer fronius.
Cytat z Mirosław Maksymiuk data 14 czerwca 2020, 12:14Pierwsza konfiguracje probowalem pod koniec stycznia ale byl słaby zasięg internetu i ostatecznie datamanager nie połączył się z siecią. Po wzmocnieniu zasięgu początek czerwca konfiguracja powiodła się lecz solar web nie wyświetla historycznych danych, a rozumiem że je zbiera na co wskazuję zdjęcie w poście wyżej tak?
Dodatkowo zrzuty z solar.web i aplikacji pro
Pierwsza konfiguracje probowalem pod koniec stycznia ale byl słaby zasięg internetu i ostatecznie datamanager nie połączył się z siecią. Po wzmocnieniu zasięgu początek czerwca konfiguracja powiodła się lecz solar web nie wyświetla historycznych danych, a rozumiem że je zbiera na co wskazuję zdjęcie w poście wyżej tak?
Dodatkowo zrzuty z solar.web i aplikacji pro
Dodane pliki:
Cytat z kar llo data 14 czerwca 2020, 12:47Jeżeli dopiero w czerwcu dokończyłeś konfigurację pod solarweb i od tego czasu widać dane to niby jest ok. Niby nie znaczy że tak powinno być i jest ok, ale na tą chwilę ten typ tak ma... Tak falownik zbiera je i przechowuje ale wychodzi na to że solarweb nie pobierze sobie danych z przed konfiguracji z nim i pierwszego podłączenia pod internet. Czemu tak jest to już pytanie do serwisu Fronius, może oni mają możliwości zmuszenia pobrania danych przez solarweb a może i nie...
U mnie jest tak samo, dane mam dopiero od dnia skonfigurowania falownika z solarweb, aktywowania wysyłania do niego danych i tak samo historycznych danych nie mam, oczywiście zliczoną produkcję mam normalnie w falowniku.
Możliwe że ktoś z tzw czerwonych adminów się zainteresuje i pomoże, możesz też skontaktować się z sos.fronius.com może oni coś pomogą...
Jeżeli dopiero w czerwcu dokończyłeś konfigurację pod solarweb i od tego czasu widać dane to niby jest ok. Niby nie znaczy że tak powinno być i jest ok, ale na tą chwilę ten typ tak ma... Tak falownik zbiera je i przechowuje ale wychodzi na to że solarweb nie pobierze sobie danych z przed konfiguracji z nim i pierwszego podłączenia pod internet. Czemu tak jest to już pytanie do serwisu Fronius, może oni mają możliwości zmuszenia pobrania danych przez solarweb a może i nie...
U mnie jest tak samo, dane mam dopiero od dnia skonfigurowania falownika z solarweb, aktywowania wysyłania do niego danych i tak samo historycznych danych nie mam, oczywiście zliczoną produkcję mam normalnie w falowniku.
Możliwe że ktoś z tzw czerwonych adminów się zainteresuje i pomoże, możesz też skontaktować się z sos.fronius.com może oni coś pomogą...
Cytat z kar llo data 14 czerwca 2020, 12:53Te dodatkowe zrzuty ekranu są z dzisiaj? Jeśli tak to coś ewidentnie masz nie tak... A co z instalatorem nie możesz do niego zadzwonić aby przyjrzał się temu?
A co masz jak wejdziesz po adresie ip falownika (nie musisz włączać hotspota w falowniku, jak podłączony jest do twojej sieci to na urządzeniu telefon/komputer wpisz ten adres ip) i zakładkę: informacje systemowe, jaką tam masz datę? Przejrzyj też wszytskie ustawienia na solarweb, może tam coś masz nie tak.
Te dodatkowe zrzuty ekranu są z dzisiaj? Jeśli tak to coś ewidentnie masz nie tak... A co z instalatorem nie możesz do niego zadzwonić aby przyjrzał się temu?
A co masz jak wejdziesz po adresie ip falownika (nie musisz włączać hotspota w falowniku, jak podłączony jest do twojej sieci to na urządzeniu telefon/komputer wpisz ten adres ip) i zakładkę: informacje systemowe, jaką tam masz datę? Przejrzyj też wszytskie ustawienia na solarweb, może tam coś masz nie tak.