Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

BRAK WYŚWIETLANIA DANYCH W SOLAR.WEB LIVE.

PreviousPage 8 of 9Next
Cytat z Adam Kostrzewa data 9 lipca 2021, 16:54

No tak, oczywiście ? ale mi bardziej chodzi o to, ze w świecie komputerów , pierwsze co się robi przy problemach to instaluje wszelkie poprawki. Tu na forum widziałem, że część jest zdania żeby się nie spieszyć z poprawkami. Stąd moje pytanie.

Nie zawsze aktualizacja jest wymuszona problemami które muszą wystąpić u wszystkich aby trzeba było ją robić od razu.

Niektórzy realnie podchodzą do pewnych rzeczy (nazwijmy to tzw przyzwyczajeniem z innych branż) i wolą chwile poczekać z aktualizacjami jak nikt nie będzie zgłaszał problemów po tych aktualizacjach. Tzw przyzwyczajenie z innych branż aby poczekać, przykład z brzegu to aktualizację windowsów gdzie wystarczyła jedna aktualizacja (bez znaczenia czy aktualizacja ręcznie przeprowadzona czy też z automatu) i system stawiałeś od nowa, bo tak naknociła że nie dało się go nawet naprawić/cofnąć tej aktualizacji... pół biedy jak tylko straciłeś czas aby to cofnąć a jak poleciały dane...

No ale mam nadzieją, że soft froniusa ma bliżej do linuksów niż windowsów 😉

U mnie na podobny problem pomogła aktualizacja falownika.

Dzień dobry

 

Mam ten sam problem, widzę moc bieżącą instalacji, natomiast nie mam dostępu do bilansu. Wczoraj w końcu udało mi się uzyskać dostęp do mocy bieżącej oraz bilansu dziennego, natomiast dzisiaj znowu pokazuje, że dane z bilansu są niedostępne, a ostatnia aktualizacja wczoraj o 16. W czym tkwi problem, skoro wczoraj zadziałał?

Proponuję zacząć od sprawdzenia czy przypadkiem falownik nie został ukryty, wyłączona widoczność falownika: zakładka ustawienia/komponenty, pozycja falownik i czy tzw oczko nie jest przekreślone.

Następnie zresetowałbym ruter wifi, daleko jest ruter wifi od falownika, może jest na pograniczu zasięgu i nie przechodzą wszystkie pakiety danych...

Podepnę się do tematu.
Od 19 grudnia w solarwebie mam uzyski dzienne i podgląd na bieżącą produkcję oraz zużycie, ale jeśli chcę podejrzeć historię z miesiąca otrzymuję komunikat o braku danych. Restartowałem całą instalację, przeprowadziłem aktualizację do najnowszej, restartowałem sieć i niestety nie wiem co jeszcze zrobić żeby wszystko wróciło do normy. Tak samo jest z bilansem energetycznym po 19 grudnia tzn. dzienny jest, a miesięcznego i rocznego brak. Falownik jest podpięty do sieci LAN.
Czy ktoś wie gdzie tkwi problem i jak go naprawić?

Dodane pliki:
  • Przechwytywanie-zawartosci-sieci-Web_5-1-2023_141429_www.solarweb.com_.jpeg
  • Przechwytywanie-zawartosci-sieci-Web_5-1-2023_14178_www.solarweb.com_.jpeg
  • Przechwytywanie-zawartosci-sieci-Web_5-1-2023_141753_www.solarweb.com_.jpeg
  • Przechwytywanie-zawartosci-sieci-Web_5-1-2023_141926_www.solarweb.com_.jpeg
  • Przechwytywanie-zawartosci-sieci-Web_5-1-2023_142646_www.solarweb.com_.jpeg

To napisz email opisując problem na:

pv-support-poland@fronius.com

Cytat z Dariusz Świątkowski data 5 stycznia 2023, 14:44

Podepnę się do tematu.
Od 19 grudnia w solarwebie mam uzyski dzienne i podgląd na bieżącą produkcję oraz zużycie, ale jeśli chcę podejrzeć historię z miesiąca otrzymuję komunikat o braku danych. Restartowałem całą instalację, przeprowadziłem aktualizację do najnowszej, restartowałem sieć i niestety nie wiem co jeszcze zrobić żeby wszystko wróciło do normy. Tak samo jest z bilansem energetycznym po 19 grudnia tzn. dzienny jest, a miesięcznego i rocznego brak. Falownik jest podpięty do sieci LAN.
Czy ktoś wie gdzie tkwi problem i jak go naprawić?

Dzień dobry,

Panie Dariuszu, problem występuje tutaj po stronie serwera solar.web. Poprosiłem kolegów, aby zajęli się tematem. Proszę o kilka dni cierpliwości, problem jest łatwy do rozwiązania, ale musi być przekazany do działu IT.

Pozdrawiam serdecznie

Piotr

Dariusz Świątkowski has reacted to this post.
Dariusz Świątkowski
Cytat z Piotr Wowra data 9 stycznia 2023, 13:11
Cytat z Dariusz Świątkowski data 5 stycznia 2023, 14:44

Podepnę się do tematu.
Od 19 grudnia w solarwebie mam uzyski dzienne i podgląd na bieżącą produkcję oraz zużycie, ale jeśli chcę podejrzeć historię z miesiąca otrzymuję komunikat o braku danych. Restartowałem całą instalację, przeprowadziłem aktualizację do najnowszej, restartowałem sieć i niestety nie wiem co jeszcze zrobić żeby wszystko wróciło do normy. Tak samo jest z bilansem energetycznym po 19 grudnia tzn. dzienny jest, a miesięcznego i rocznego brak. Falownik jest podpięty do sieci LAN.
Czy ktoś wie gdzie tkwi problem i jak go naprawić?

Dzień dobry,

Panie Dariuszu, problem występuje tutaj po stronie serwera solar.web. Poprosiłem kolegów, aby zajęli się tematem. Proszę o kilka dni cierpliwości, problem jest łatwy do rozwiązania, ale musi być przekazany do działu IT.

Pozdrawiam serdecznie

Piotr

Witam,

Problem rozwiązał dział IT za co dziękuję. Wszystko wróciło do normy włącznie z brakami od grudnia.

Pozdrawiam

Dariusz

Witam 🙁

Mam problem, nie po prostu program SOLAR.WEB nie wyświetlania danych bieżących, miesięcznych, rocznych i globalnych!!! Pokazywana jest aktualna moc paneli i du.a. Czy informatycy jak chca coś nowego wprowadzić to musza spie...yć  coś innego? Nie testują zmienianego oprogramowania? To takie trudne?

 

PreviousPage 8 of 9Next