Solar Energy Blog

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

FRONIUS SMART METER TS 65A-3 gdzie kupić?

PreviousPage 2 of 2

Dzień dobry,

Mam do sprzedania:

https://www.olx.pl/d/oferta/licznik-inteligentny-fronius-smart-meter-ts-65a-3-CID628-IDN30KC.html

Pozdrawiam

P.S.

Niechaj się stanie co następuje:

Na hasło: "Najlepszy band to Faith No More, a falownik Fronius" cena 1150 PLN.

Hello Everyone,

Sorry for writing in English, this is the only official forum of Fronius where I could find the topic - I hope someone will be able to help.

I live in Italy and I am looking for a seller of the Smart Meter TS 65A-3. I cannot find it in Italy and I need to install it on my system.

Does anybody know an online seller that can ship to Italy? It can sell to me directly (private person) or to my Installer (Electrician) for B2B.

I hope someone can help!

Thank you all for your support!

Best,

Maria.

Hello

This problem also applies to Poland, and when it will be solved, no one knows.

Due to the current situation and the lack of a given meter, the question is whether it must be a Fronius Smart Meter, if not, it may be worth considering the option of an ordinary meter called an S0 meter

More information about the S0 counter.

Może ktoś spotkał w jakimś sklepie?

PreviousPage 2 of 2