Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
niemożność połączenia z siecią
Cytat z Paweł Pruś data 25 września 2019, 12:39Niestety niektóre siedzi komórkowe blokują część portów i stąd mogą pojawiać się problemy.
Niestety niektóre siedzi komórkowe blokują część portów i stąd mogą pojawiać się problemy.
Cytat z kamil kisinski data 30 września 2019, 18:51Dzien Dobry.
Mam identyczny problem z Nowym Froniusem , wydaje mi sie ze to nie bedzie dzialac polaczenie z aplikacja solar.web nie dziala wcale zatrzymala sie w miejscu i koniec. Wylaczalem i wlaczalem siec takze prubowalem sie laczyc z AP froniusa z innego i sie laczyl ale nic zmian podczas konfiguracji.Jezyk systemu mam angielski i pregladarke i aplikacji tez angielski.
AP ma zasieg na 2-4 metry czasem 6 max !! czy to laczac sie z laptopa/ telefonu
Jak to naprawic ? czy gwarancja obejmuje taka wade produktu ? i jak to Panstwo mozecie naprawic ?
Czy moge ewentualnie podlaczyc przez jakies powerline urzadzenie ?
Dziekuje
Kamil
Dzien Dobry.
Mam identyczny problem z Nowym Froniusem , wydaje mi sie ze to nie bedzie dzialac polaczenie z aplikacja solar.web nie dziala wcale zatrzymala sie w miejscu i koniec. Wylaczalem i wlaczalem siec takze prubowalem sie laczyc z AP froniusa z innego i sie laczyl ale nic zmian podczas konfiguracji.Jezyk systemu mam angielski i pregladarke i aplikacji tez angielski.
AP ma zasieg na 2-4 metry czasem 6 max !! czy to laczac sie z laptopa/ telefonu
Jak to naprawic ? czy gwarancja obejmuje taka wade produktu ? i jak to Panstwo mozecie naprawic ?
Czy moge ewentualnie podlaczyc przez jakies powerline urzadzenie ?
Dziekuje
Kamil
Cytat z Wojciech Zieba data 16 października 2019, 17:08Witam,
Mam nieco inny problem. Finalnie, po pewnych problemach z połączeniem, konfiguracja została przeprowadzona pomyślnie. Przez ok 20-30 minut wszystko działało dobrze. Potem falownik rozłączył się i od tego momentu, wyświetla się komunikat o braku dostępu do internetu . Dodam, że sygnał jest mocny. Internet radiowy, router TP-LINK. Będę wdzięczny za pomoc w tej sprawie.
Witam,
Mam nieco inny problem. Finalnie, po pewnych problemach z połączeniem, konfiguracja została przeprowadzona pomyślnie. Przez ok 20-30 minut wszystko działało dobrze. Potem falownik rozłączył się i od tego momentu, wyświetla się komunikat o braku dostępu do internetu . Dodam, że sygnał jest mocny. Internet radiowy, router TP-LINK. Będę wdzięczny za pomoc w tej sprawie.
Cytat z Jarek Kucz data 3 listopada 2019, 18:48Cytat z Michał Kściuczyk data 18 lipca 2019, 10:06Dzień dobry,
faktycznie problem taki występuje czasami podczas konfiguracji naszych falowników.
Na chwilę obecną mamy dwa rozwiązania tymczasowe, do czasu naprawienia błędu przez programistów w Austrii:Rozwiązanie 1. Ustawiamy przed konfiguracją język przeglądarki na angielski
Rozwiązanie 2. Łączymy się drugim urządzeniem (smartfon, laptop itp.) z punktem dostępowym WiFi falownika, analogicznie uruchamiamy przeglądarkę internetową, wpisujemy IP startowe do konfiguracji.
Urządzenie "drugie" zakomunikuje nam, że konfigurator jest uruchomiony na "pierwszym" urządzeniu. Potwierdzamy OK, przejmujemy konfigurację i już jesteśmy krok dalej (błąd mamy przeskoczony).
W tym momencie albo kończymy konfigurację na drugim urządzeniu, albo wracamy na "pierwsze", uruchamiamy przeglądarkę, IP startowe, potwierdzenie OK, przejmujemy konfigurację i kończymy wszystko na urządzeniu "pierwszym".Do chwili naprawienia błędu to jedyne dwie możliwości jakie znamy.
Polecamy opcję z pkt. 1 zwłaszcza dla tych, którzy często konfigurują falowniki.
Można pobrać z sieci inną przeglądarkę, aby nie zmieniać języka w używanej na codzień i przeznaczyć ją (po włączeniu j. ang) tylko do konfiguracji.Przepraszamy jednocześnie za utrudnienia z tym związane.
W dziale "Webinaria" wkrótce pojawi się nowe właśnie na ten temat.Pozdrawiam
Michał Kściuczyk
Zespół Fronius PolskaDzisiaj szukając rozwiązania dla "zawieszki" datamanagera przetestowałem drugi sposób i mogę potwierdzić że działa. Urządzenie skonfigurowałem i dodałem jako drugie do sieci.
Cytat z Michał Kściuczyk data 18 lipca 2019, 10:06Dzień dobry,
faktycznie problem taki występuje czasami podczas konfiguracji naszych falowników.
Na chwilę obecną mamy dwa rozwiązania tymczasowe, do czasu naprawienia błędu przez programistów w Austrii:Rozwiązanie 1. Ustawiamy przed konfiguracją język przeglądarki na angielski
Rozwiązanie 2. Łączymy się drugim urządzeniem (smartfon, laptop itp.) z punktem dostępowym WiFi falownika, analogicznie uruchamiamy przeglądarkę internetową, wpisujemy IP startowe do konfiguracji.
Urządzenie "drugie" zakomunikuje nam, że konfigurator jest uruchomiony na "pierwszym" urządzeniu. Potwierdzamy OK, przejmujemy konfigurację i już jesteśmy krok dalej (błąd mamy przeskoczony).
W tym momencie albo kończymy konfigurację na drugim urządzeniu, albo wracamy na "pierwsze", uruchamiamy przeglądarkę, IP startowe, potwierdzenie OK, przejmujemy konfigurację i kończymy wszystko na urządzeniu "pierwszym".Do chwili naprawienia błędu to jedyne dwie możliwości jakie znamy.
Polecamy opcję z pkt. 1 zwłaszcza dla tych, którzy często konfigurują falowniki.
Można pobrać z sieci inną przeglądarkę, aby nie zmieniać języka w używanej na codzień i przeznaczyć ją (po włączeniu j. ang) tylko do konfiguracji.Przepraszamy jednocześnie za utrudnienia z tym związane.
W dziale "Webinaria" wkrótce pojawi się nowe właśnie na ten temat.Pozdrawiam
Michał Kściuczyk
Zespół Fronius PolskaDzisiaj szukając rozwiązania dla "zawieszki" datamanagera przetestowałem drugi sposób i mogę potwierdzić że działa. Urządzenie skonfigurowałem i dodałem jako drugie do sieci.
Cytat z Miroslaw Matyjasik data 28 marca 2021, 21:09Dzien dobry, czy zrobiliscia Panstwo (FRONIUS) jakies postepy w sprawie usprawnienia wieszajacej sie aplikacji do konfiguracji? Z tego co widze ten problem byl zglaszany 2 lata temu...
Dzien dobry, czy zrobiliscia Panstwo (FRONIUS) jakies postepy w sprawie usprawnienia wieszajacej sie aplikacji do konfiguracji? Z tego co widze ten problem byl zglaszany 2 lata temu...
Dodane pliki:Cytat z Adam Gacek data 29 marca 2021, 07:04Najprościej zawsze zaczynać konfigurację na telefonie, a potem przejść na komputer, robię tak już od kilku lat i zawsze działa, po prostu ten typ tak ma
Najprościej zawsze zaczynać konfigurację na telefonie, a potem przejść na komputer, robię tak już od kilku lat i zawsze działa, po prostu ten typ tak ma
Cytat z Piotr data 29 marca 2021, 07:41Telefon z Androidem, przeglądarka Firefox, język przeglądarki angielski i zero problemów z konfiguracją.
Trzeba sobie radzić bo jak widać przez dwa lata problem jest zbyt skomplikowany by go rozwiązać.
Telefon z Androidem, przeglądarka Firefox, język przeglądarki angielski i zero problemów z konfiguracją.
Trzeba sobie radzić bo jak widać przez dwa lata problem jest zbyt skomplikowany by go rozwiązać.
Cytat z Sebastian Słabosz data 29 marca 2021, 09:36Szanowny Panie,
problem został usunięty w wersji oprogramowania karty Datamanagera 3.16.
Jeżeli konfigurujemy starsze karty należy wykonać ich aktualizację.
Problem który Pan pokazuje często pojawia się w sytuacji gdy ktoś rozpoczął konfigurację karty i ją przerwał.
Pozdrawiam,
Sebastian Słabosz
Szanowny Panie,
problem został usunięty w wersji oprogramowania karty Datamanagera 3.16.
Jeżeli konfigurujemy starsze karty należy wykonać ich aktualizację.
Problem który Pan pokazuje często pojawia się w sytuacji gdy ktoś rozpoczął konfigurację karty i ją przerwał.
Pozdrawiam,
Sebastian Słabosz
Cytat z Mirosława Jezierska data 13 kwietnia 2021, 19:32Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu próbuję zalogować się na swoje konto na stronie www.solarweb.com bez rezultatu. Mam instalację PV od kilku lat i nigdy nie było problemu, do teraz tzn. od jakichś 3-4 tygodni. wyświetla się po jakimś czasie komunikat, że trwają jakieś prace nad stroną i aby spróbować później. Proszę o jakieś info, jak ktoś się orientuje o co chodzi? pozdrawiam Tomasz Jezierski
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu próbuję zalogować się na swoje konto na stronie http://www.solarweb.com bez rezultatu. Mam instalację PV od kilku lat i nigdy nie było problemu, do teraz tzn. od jakichś 3-4 tygodni. wyświetla się po jakimś czasie komunikat, że trwają jakieś prace nad stroną i aby spróbować później. Proszę o jakieś info, jak ktoś się orientuje o co chodzi? pozdrawiam Tomasz Jezierski
Cytat z kar llo data 13 kwietnia 2021, 21:39Ostatnio coś tam serwis grzebie... zmienia/naprawia/usprawnia 😉
Login i hasło jest ok? Jak nie możesz się zalogować to może spróbuj zmienić hasło...
Ostatnio coś tam serwis grzebie... zmienia/naprawia/usprawnia 😉
Login i hasło jest ok? Jak nie możesz się zalogować to może spróbuj zmienić hasło...