Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

niemożność połączenia z siecią

PreviousPage 3 of 7Next

Niestety niektóre siedzi komórkowe blokują część portów i stąd mogą pojawiać się problemy.

Dzien Dobry.

Mam identyczny problem z Nowym Froniusem , wydaje mi sie ze to nie bedzie dzialac polaczenie z aplikacja solar.web nie dziala wcale zatrzymala sie w miejscu i koniec. Wylaczalem i wlaczalem siec takze prubowalem sie laczyc z AP froniusa z innego i sie laczyl ale nic zmian podczas konfiguracji.Jezyk systemu mam angielski i pregladarke i aplikacji tez angielski.

AP ma zasieg na 2-4 metry czasem 6 max !! czy to laczac sie z laptopa/ telefonu

Jak to naprawic ? czy gwarancja obejmuje taka wade produktu ? i jak to Panstwo mozecie naprawic ?

Czy moge ewentualnie podlaczyc przez jakies powerline urzadzenie  ?

Dziekuje

 

Kamil

Witam,

Mam nieco inny problem. Finalnie, po pewnych problemach z połączeniem, konfiguracja została przeprowadzona pomyślnie. Przez ok 20-30 minut wszystko działało dobrze. Potem falownik rozłączył się i od tego momentu, wyświetla się  komunikat o braku dostępu  do internetu . Dodam, że sygnał jest mocny. Internet radiowy, router TP-LINK. Będę wdzięczny za pomoc w tej sprawie.

Cytat z Michał Kściuczyk data 18 lipca 2019, 10:06

Dzień dobry,

faktycznie problem taki występuje czasami podczas konfiguracji naszych falowników.
Na chwilę obecną mamy dwa rozwiązania tymczasowe, do czasu naprawienia błędu przez programistów w Austrii:

Rozwiązanie 1. Ustawiamy przed konfiguracją język przeglądarki na angielski

Rozwiązanie 2. Łączymy się drugim urządzeniem (smartfon, laptop itp.) z punktem dostępowym WiFi falownika, analogicznie uruchamiamy przeglądarkę internetową, wpisujemy IP startowe do konfiguracji.
Urządzenie "drugie" zakomunikuje nam, że konfigurator jest uruchomiony na "pierwszym" urządzeniu. Potwierdzamy OK, przejmujemy konfigurację i już jesteśmy krok dalej (błąd mamy przeskoczony).
W tym momencie albo kończymy konfigurację na drugim urządzeniu, albo wracamy na "pierwsze", uruchamiamy przeglądarkę, IP startowe, potwierdzenie OK, przejmujemy konfigurację i kończymy wszystko na urządzeniu "pierwszym".

Do chwili naprawienia błędu to jedyne dwie możliwości jakie znamy.
Polecamy opcję z pkt. 1 zwłaszcza dla tych, którzy często konfigurują falowniki.
Można pobrać z sieci inną przeglądarkę, aby nie zmieniać języka w używanej na codzień i przeznaczyć ją (po włączeniu j. ang) tylko do konfiguracji.

Przepraszamy jednocześnie za utrudnienia z tym związane.
W dziale "Webinaria" wkrótce pojawi się nowe właśnie na ten temat.

Pozdrawiam
Michał Kściuczyk
Zespół Fronius Polska

Dzisiaj szukając rozwiązania dla "zawieszki" datamanagera przetestowałem drugi sposób i mogę potwierdzić że działa. Urządzenie skonfigurowałem i dodałem jako drugie do sieci.

 

Dzien dobry, czy zrobiliscia Panstwo (FRONIUS) jakies postepy w sprawie usprawnienia wieszajacej sie aplikacji do konfiguracji? Z tego co widze ten problem byl zglaszany 2 lata temu...

Dodane pliki:
  • fronius.JPG

Najprościej zawsze zaczynać konfigurację na telefonie, a potem przejść na komputer, robię tak już od kilku lat i zawsze działa, po prostu ten typ tak ma

Telefon z Androidem, przeglądarka Firefox, język przeglądarki angielski i zero problemów z konfiguracją.

Trzeba sobie radzić bo jak widać przez dwa lata problem jest zbyt skomplikowany by go rozwiązać.

Szanowny Panie,

problem został usunięty w wersji oprogramowania karty Datamanagera 3.16.

Jeżeli konfigurujemy starsze karty należy wykonać ich aktualizację.

Problem który Pan pokazuje często pojawia się w sytuacji gdy ktoś rozpoczął konfigurację karty i ją przerwał.

 

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Dzień dobry,

Od jakiegoś czasu próbuję zalogować się na swoje konto na stronie http://www.solarweb.com bez rezultatu. Mam instalację PV od kilku lat i nigdy nie było problemu, do teraz tzn. od jakichś 3-4 tygodni. wyświetla się po jakimś czasie komunikat, że trwają jakieś prace nad stroną i aby spróbować później.  Proszę o jakieś info, jak ktoś się orientuje o co chodzi? pozdrawiam Tomasz Jezierski

Ostatnio coś tam serwis grzebie... zmienia/naprawia/usprawnia 😉

Login i hasło jest ok? Jak nie możesz się zalogować to może spróbuj zmienić hasło...

PreviousPage 3 of 7Next