fbpx
Forum

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Aktualizacja 3.18.7-1

Dostępna jest aktualizacja Datamanager'a 3.18.7-1

Zmiany:

Software Version: V3.18.7-1 (Hotfix)

Bugfixes:
/ Reestablishing a connection to Solar.web can take up to 5 minutes
/ Time/date is no longer reset by a restart

_________________________________________________________________________________________
Software Version: V3.18.6-1

Bugfixes:
/ Time zone information has been updated
/ The sending of incorrect data at the Push-Service has been fixed
/ The use of older inverters without PMC has been improved

_________________________________________________________________________________________
Software version: V3.17.3-1

New functions:
/ The security level of the system has been increased
/ Solar API: Response to real-time requests within 4 seconds now

Bugfixes:
/ Parameters of Smart Meter UL can be adjusted again
/ SunSpec Modbus: signing errors in power values of the consumption metering electricity meters have been fixed
/ Energy jumps when using multiple Smart Meters 50KA-3 have been fixed

a tak na polski co to zmienia ?

Nie wiem jak u was ale u mnie wczoraj nie można było sprawdzić raportu zmian na solarweb, zobaczymy dziś wieczorkiem...

 

W razie co translator pomaga 😉

Wersja oprogramowania: V3.18.7-1 (poprawka)

Poprawki:

/ Ponowne nawiązanie połączenia z Solar.web może zająć do 5 minut

/ Czas/data nie są już resetowane przez ponowne uruchomienie _________________________________________________________________________________________

Wersja oprogramowania: V3.18.6-1

Poprawki:

/ Informacje o strefie czasowej zostały zaktualizowane

/ Naprawiono wysyłanie błędnych danych w Push-Service

/ Poprawiono użycie starszych falowników bez PMC _________________________________________________________________________________________

Wersja oprogramowania: V3.17.3-1

Nowe funkcje:

/ Zwiększono poziom bezpieczeństwa systemu

/ Solar API: teraz odpowiedź na żądania w czasie rzeczywistym w ciągu 4 sekund

Poprawki:

/ Parametry inteligentnego miernika UL można ponownie dostosować

/ SunSpec Modbus: naprawiono błędy podpisywania wartości mocy liczników energii elektrycznej mierzących zużycie

/ Naprawiono skoki energii podczas korzystania z wielu liczników FSM 50KA-3

U mnie aktualizacja nie jest widoczna z poziomu Ustawienia > Komponenty

To może w danym momencie jak sprawdzasz falownik jest offline albo masz najnowszą wersję softu czy też masz falownik którego nie dotyczy aktualizacja... Daj skrina jak to wygląda u ciebie.

U mnie poszło właśnie z poziomu Ustawienia/  Komponenty

Errata: g....... poszło, wyświetla błąd aktualizacji i za cholerę nie wchodzi. Na szczęście falownik nadal działa, wielkie to szczęście.

Witam dziękuję za odpowiedzi.

Po południu wrzucę screena jak to wygląda w moim przypadku.

Aktualizacja do wersji 3.16.7-1 poszła bez problemów z poziomu ustawień  i komponenty.  Teraz nie widzi nowej wersji aktualizacji być może muszę zrobić restat routera aczkolwiek nie sądzę aby miało to na to wpływ.

 

Przy okazji zapytam przepraszam że nie w tym temacie. Jako że sam robiłem konfigurację sieci WiFi w Datamanager i na samym końcu gdzie są zakładki (hasla) coś poszło nie tak i nie znam haseł.

Próbuje zalogować się na datemanager ale przeglądarka woła o login i hasło  🙁

Rozumiem że muszę napisać e-mail do Fronius Polska o hasło tymczasowe abym mógł sobie to zmienić na takie jakie chce.

 

Pozdrawiam

Jeżeli masz problem z hasłem do konta unser/admin/service to tak napisz e-mail

Tak wygląda u mnie Ustawienia > Komponenty

Dodane pliki:
  • PV.jpg

U mnie wygląda tak samo jak u @zuchnet1gmail-com, a wcześniej kilka razy robiłem już update.

W przypadku falowników, update dotyczy konkretnych wersji urządzenia:

Nie jestem pewien, ale może jest kilka modeli datamanagera. Jeśli nie, to możliwe, że skolejkowano pobieranie. Przy update'ach, aby wykluczyć za duże obciążenie serwerów z poprawkami, udostępnia się je etapowo, np. w oparciu o adres ip.

Dodane pliki:
  • Przechwyt-forum1.PNG