Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

reset hasła w Datamanager

PreviousPage 2 of 3Next

Bardzo dziękuję Panie Andrzeju za szybki odzew - jako początkujący mam dalsze pytania:
1. Jak rozumiem gdy wpisaliśmy hasło dzienne i przerzuciło nas na kolejny krok czyli ustawianie hasła admina itp. to jest już "odblokowany" falownik i nie potrzeba kolejnego hasła dziennego by ruszyć dalej i ustawić właściwe hasło??

2. Gdzie ustawiona data?? Jak ją ustawić?

3. Ustawiałem 2x samo hasło admin (ale akurat nie robiłem wówczas screeena bo wyglądało tak samo) dlatego próbowałem również usera - nie pomagało

4. Hasło wg. konfiguratora jest "wystarczające" - dzięki za podpowiedź bo logicznie odczytując powinno być OK 🙂
Przydało by się poprawić konfigurator by nie wprowadzał w błąd ;-D

Bedę dziś u kolegi to sprawdzimy czy poszło dalej - bardzo dziękujemy za pomoc i liczymy za wszelkie tropy prowadzące do celu 🙂

Dzień dobry.

Panie Michale. Jestem właścicielem  i zarówno instalatorem własnej instalacji.

Podczas konfiguracji Datamanager się zawiesił i potrzebuję obecnie hasła jednodniowego.

Jestem zarejestrowany w Solar.web.

Proszę o pomoc.

Cytat z Tomasz Mgłosiek data 19 listopada 2019, 10:26

Bardzo dziękuję Panie Andrzeju za szybki odzew - jako początkujący mam dalsze pytania:
1. Jak rozumiem gdy wpisaliśmy hasło dzienne i przerzuciło nas na kolejny krok czyli ustawianie hasła admina itp. to jest już "odblokowany" falownik i nie potrzeba kolejnego hasła dziennego by ruszyć dalej i ustawić właściwe hasło??

2. Gdzie ustawiona data?? Jak ją ustawić?

3. Ustawiałem 2x samo hasło admin (ale akurat nie robiłem wówczas screeena bo wyglądało tak samo) dlatego próbowałem również usera - nie pomagało

4. Hasło wg. konfiguratora jest "wystarczające" - dzięki za podpowiedź bo logicznie odczytując powinno być OK ?
Przydało by się poprawić konfigurator by nie wprowadzał w błąd ;-D

Bedę dziś u kolegi to sprawdzimy czy poszło dalej - bardzo dziękujemy za pomoc i liczymy za wszelkie tropy prowadzące do celu ?

W odpowiedzi potwierdzam punkt 1. czyli konfiguracja przebiegała dalej od ustawienia nowego hasła (więc reset za pomocą hasła dziennego powiódł się znakomicie za co raz jeszcze dziękujemy)

W kontekście 3 i 4ry faktycznie gdy ustawiłem samo hasło admina na dużo bardziej skomplikowane - ten krok przeszedł skutecznie dalej - dziękuję za podpowiedź 🙂

Niestety wyskoczył nam problem bo okazuje się że ta instalacja jest już przypisana do czyjejś platformy Solar.web - postępujemy dalej zgodnie z wskazówkami z tego forum.

Dziękujemy za pomoc - swój wątek kończymy 🙂

Wielkie dzięki za pomoc. Konfiguracja falownika została dokończona pomyślnie. Będę polecał wyroby firmy Fronius znajomym.

Pozdrawiam

Witam

Cieszę się iż podpowiedzi są pomocne . Trzeba zawsze pamiętać o prawidłowej dacie ustawionej na falowniku.

Jeżeli informacje były pomocne proszę o łapkę w górę.

Pozdrawiam

Andrzej Długosz Eko-Anwa

503005359

Radosław, Janusz Figołuszka and 2 other users have reacted to this post.
RadosławJanusz FigołuszkaMichał QkizMichał Jaśkiewicz

Panowie! nic nie działa, nie działa konfigurator połączenia, nawet formularz kontaktowy!

Ogarnijcie się!

nawet nie ma jak zgłosić resetu hasła!

 

Dodane pliki:
  • fronius.jpg

Witam Panie Wojciechu,

gdyby nic nie działało, nie mógłby Pan napisać swojego posta...

Sprawdziliśmy formularz kontaktowy, wysłaliśmy testowe zapytanie  z prośbą o reset hasła i prośba ta została do nas poprawnie dostarczona bez żadnej zwłoki.

Proszę spróbować skorzystać z innej przeglądarki.

Serdecznie pozdrawiam,
Maciej Piliński

Witam.

Jeśli wysłałem wniosek o 1 razowe hasło w piątek z datą na poniedziałek (dziś) to jest szansa że jeszcze dziś będzie po południu na mailu?

Czy może nalezy podawać datę na kilka dni do przodu?

Zamontowałem sobie falownik i nie zapisałem ustawionego hasła.

Pamiętam że moje "standardowe" hasło było za słabe i wymyśliłem jakieś inne. Niestety pamięć już nie ta.

 

Edit:

Już dostałem po telefonie. Jakiś błąd w wysłaniu był.

Witam serdecznie.
W trakcie rozruchu wprowadziłem hasło niestety w obecnym momencie nie pasuje (być może zrobiłem literówkę) - nie ważne. W zaistniałej sytuacji potrzebuję hasło jednorazowe i jednodniowe  problem w tym, że instalacja jeszcze nie była zarejestrowana pod żadnym adresem email na które jest przesyłane ewentualne ratownicze hasło. Jak mogę wybrnąć z tej sytuacji? Czy mogę się autoryzować w inny sposób? Jest jakieś i jakie rozwiązanie?
Za wszelką pomoc z góry dziękuję

Przy próbie rozruchu czy też pierwszego włączenia falownika nie wymaga wprowadzania żadnego hasła, próbowałeś go zarejestrować i wpisałeś jakieś hasło?

W razie co to próbuj na SOS Fronius

PreviousPage 2 of 3Next