Motto: POMÓŻ NAM POMÓC SOBIE!
Zapoznanie się z niniejszym webinarium znakomicie ułatwi i przyśpieszy dokonanie prawidłowego zgłoszenia usterki / awarii / problemu.
Treść
- Jak wygląda proces zgłaszania usterki
- Jakie dane są potrzebne, aby skutecznie dokonać zgłoszenia
- Czym się różni naprawa od wymiany
- Jak wygląda proces wymiany falownika
- Jak wygląda proces wymiany części (płyt PCB)
- Jak wygląda proces naprawy
Wymagania
- Szkolenie skierowane do Partnerów Serwisowych Fronius (FSP).
- Znajomość podstawowych pojęć w elektrotechnice.
- Znajomość falowników Fronius.
Nagranie webinarium
Link do prezentacji i materiałów
Prezentacja - opis procesu serwisowego
Opis procedury serwisowej
Zgłoszenie serwisowe drogą on-line
Teraz mogą Państwo przesyłać zgłoszenia serwisowe on-line, przez formularz dostępny na stronie. Od dnia 1.01.2021 jest to jedyna forma przesyłania zgłoszeń dostępna wyłącznie dla zalogowanych Partnerów FSP i Instalatorów.
Zgłoszenie serwisowego przez SOS
Prosimy o kliknięcie w powyższy link, jeżeli Państwa problem dotyczy:
- dowolnego falownika Fronius,
- baterii Fronius Solar Battery,
- inteligentnego licznika energii Fronius Smart Meter lub
- sterownika grzałek Fronius Ohmpilot.
Formularz zgłoszenia serwisowego związanego z dostępem do Internetu i monitorowaniem na platformie Solar.Web
Prosimy o skorzystanie ze standardowego Formularza kontaktowego.
Jako temat zgłoszenia proszę wybrać “Problemy z działaniem monitorowania (Solar.Web)”
Brak komentarzy