Webinarium FSP #01 :: Opis procesu serwisowego

Webinarium FSP #01 :: Opis procesu serwisowego

Motto: POMÓŻ NAM POMÓC SOBIE!

Zapoznanie się z niniejszym webinarium znakomicie ułatwi i przyśpieszy dokonanie prawidłowego zgłoszenia usterki / awarii / problemu.

Treść

  • Jak wygląda proces zgłaszania usterki
  • Jakie dane są potrzebne, aby skutecznie dokonać zgłoszenia
  • Czym się różni naprawa od wymiany
  • Jak wygląda proces wymiany falownika
  • Jak wygląda proces wymiany części (płyt PCB)
  • Jak wygląda proces naprawy

Wymagania

  • Szkolenie skierowane do Partnerów Serwisowych Fronius (FSP).
  • Znajomość podstawowych pojęć w elektrotechnice.
  • Znajomość falowników Fronius.

Nagranie webinarium

Link do prezentacji i materiałów




Formularz zgłoszeniowy on-line

Teraz mogą Państwo przesyłać zgłoszenia serwisowe on-line, przez formularz dostępny na stronie. Od dnia 1.01.2019 będzie to jedyna forma przesyłania zgłoszeń dostępna wyłącznie dla zalogowanych Partnerów FSP i Instalatorów.

Formularz zgłoszenia serwisowego dla urządzenia

Prosimy o kliknięcie w powyższy link, jeżeli Państwa problem dotyczy:

  • dowolnego falownika Fronius,
  • baterii Fronius Solar Battery,
  • inteligentnego licznika energii Fronius Smart Meter lub
  • sterownika grzałek Fronius Ohmpilot.

Formularz zgłoszenia serwisowego związanego z dostępem do Internetu i monitorowaniem na platformie Solar.Web

Prosimy o skorzystanie ze standardowego Formularza kontaktowego.
Jako temat zgłoszenia proszę wybrać “Problemy z działaniem monitorowania (Solar.Web)”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: